CEIP CARDENAL CISNEROS ALMASSORA

CEIP CARDENAL CISNEROS ALMASSORA
Anar web del cole, punxa imatge

M'AGRADA DEL COLE

El que mes m'agrada del cole es l'últim trimestre de educació física, perquè és quan assagem els balls del final de curs. L'ultim dia es el dia que tot el curs de cinquè i sisè fem balls per grups de cinc o sis persones. També m'agradat molt laboratori, perquè hem obert un cor, un pulmó, una tràquea...

I lo que mes m'agrada son les excursions que fem amb el col·legi perquè totes han sigut molt divertides, ja que unes de les que no he oblidat son : l'excursió al Bioparc, a vela, a la neu, l'oceanogràfic...

Recorde una excursió que vam fer a un teatre i que vam estar tota l'hora cantant cançons, ballant i que van dur a l'escenari a uns companys de la meua classe.

Tots ens vam riure molt perquè ells no sabien que hi havia que fer i van començar a riures . Ens ho vam passar molt bé!


ELENA LANDETE


El que mes m'agrada del cole son les excursions la que mes me va agradar sobretot la de la neu ens ho vam passar molt be, de assignatures la que mes m'agrada es Educació Física, EL que mes m'agrada es córrer ,la segona assignatura q mes m'agrada es Radio, fem , reportatges , publicitats etc. Després informàtica fem tota classe d'exercicis. Després també m'agrada Religió anem a veure pel·lícules però son catequistes.

Be açò es tòt


ESTEBA MUNDINA VICENT

El que més m'agrada és laboratori,perquè m'agrada explorar tot el que ens envolta .Com per exemple obrir un peix,un cor i un pulmó d'ovella,fabricar plantes...

També m'agrada castellà perquè aprenem a parlar bé,a saber escriure correctament...

I matemàtiques també m'agrada,perquè podem aprendre a fer operacions,mesurar l'àrea,

el volum,els decimals...

En resum,m'agrada tot el que fem a l'escola.



Maria Iturralde

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada