CEIP CARDENAL CISNEROS ALMASSORA

CEIP CARDENAL CISNEROS ALMASSORA
Anar web del cole, punxa imatge

EL QUE MÉS M'AGRADA DEL COLE

El que mes m'agrada del cole es educació física per que m'agrada córrer i m'ho passe bé amb Paco . també m'agrada informàtica per que m'agrada molt escriure a ordinador . Però lo que mes m'agrada de tot,són les excursions per que anem cada vegada a un lloc .En la excursió que mes m'agrada es la de la neu per que vaig esquiar i m'ho vaig passar molt bé però també m'ho vaig passar molt bé en el bioparc de València i vaig veure animals molt curiosos .També m'agrada matemàtiques i coneixement del medi per que m'agrada aprendre-ho .Castellà i Valencià tampoc estan tan mal,s'aprenen moltes cosses.

ANA ISABEL

El que mes m'agrada del cole són les excursions, per que cada vegada anem a un lloc diferent i és molt divertit per que coneixes nous llocs,estás amb els teus amics i sobre tot teu pases molt bé en el viatge per que vás contant coses molt divertides.També m'agrada informàtica, per que fas activitats i aprens a utilizar l'ordinador.En radió teu pases molt bé per que les activitats són molt divertides

sobretot,la que més m'agrada és grabar en la radió i els concursos que fem amb l'ordinador.Educació Física és una de les meues asignatures preferides fem tot tipo d'activitats:tenis,hockey,futból.Bé açó és tot adeu.


Andrea Pons.

El que mes m'agrada es Educació Física per que em divertisc molt jugant a beisbol ,a futbol, a basquet ... A més a més també m'agrada Laboratori per que observem

moltes coses que mai he vist i que al veureu m''ha causat molt d'interès ,per exemple , veure les arrels a una pipa de carabassa i més coses , també m'agrada

ràdio i informàtica per que m'agrada molt l'ordinador i aprendre coses noves .

Coneixement del medi també m'agrada ja que donem coses molt interessants ,per exemple , la prehistòria , l'edat mitjana , el cós humà , la nutrició ,l'electricitat ...

M'agrada també angles ja que Núria ens ensenya moltes coses sobre la llengua estrangera i artística per que m'agrada molt dibuixar , pintar ...

M'agrada molt anar fora , per exemple , a Morella ...





ANNA MOLINER VILA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada