CEIP CARDENAL CISNEROS ALMASSORA

CEIP CARDENAL CISNEROS ALMASSORA
Anar web del cole, punxa imatge

NOTÍCIA DEL VIATGE A LA NEU (LAURA FALCÓ,ALBERTO RUEDA)


Aquest any els alumnes de sisé de Cisneros vam anar a la neu, a Lleida, vam estar una setmana.El viatge el autobus durava 6 hores aproximadament i durant el viatge d'anada i tornada vam parar a diferents llocs per esmorzar, sopar... Allí a l'hotel quan vam arribar, vam deixar les maletes a les habitacions i vam anar baix l'hotel a per les botes, esquis... Aquell mateix dia després de sopar vam anar a la discoteca com totes les nits. El primer dia apenes vam dormir.

Al dia següent vam anar a les pistes d'esquí i ens vam separar en grups. En el professor esquiavem 2 hores i les hores lliures eren abans i després de les classes amb professor. Menjavem a un restaurant en les pistes i després d'esquiar 2 hores lliures tornavem a l'hotel. Un dia vam anar al poble i un altre hi havia una xocolatadaa la discoteca... I així van ser quasi tots els dies, menys el darrer.

L'últim dia vam desdejunar i vam anar a les pistes com tots el dies però abans d'anar a les pistes les maletes les vam deixar a la discoteca, quan vam arribar per la vesprada de les pistes ens vam anar amb el traje d'esquiar. A Almassora vam arribar sobre les 12 de la nit.


Alberto Rueda 6ºA

El dia de la tornada del viatge de la neu


Eixe dia ens vam despertar prompte, vam preparar les maletes per a quan ens anarem, ens vam vestir i anarem a desdejunar, quan vam acabar vam anar a les habitacions per a prepararnos per a esquiar. Vam estar esquiant tot el matí i quan vam acabar vam anar a dinar i després vam tornar al hotel per el telecadira i vam baixar a per les maletes. Quan ja estaba tot, anarem fora amb les maletes per a esperar al autobús. El viatge de tornada, per a mí, va ser mes curt perque vaig fer una amiga d’Otxando, ens vam passar tot el viatge contant "xistes "amb Miguel Ángel, quan vam parar a Benicarló la meua mare em va arreplegar, de camí cap a Vinaròs ma mare es va fartar de mi perque vaig estar tot el camí contan els "xistes". El viatge de la neu per a mí va ser una gran experiència.


LAURA FALCÓ VELASCO

1 comentari:

  1. Per a mi el millor viatge va ser el de la neu, vaig estar en tots els meus amics,vaig coneixer xiquets i xiquetes d´Almassora, i vaig practicar un dels meus esports preferits, ja que jo esquie desde que tinc 5 anys. Vaig disfrutar molt en Paco i Miguel Angel, ens vam coneixer un poquet mes. També vaig entrar per primera vegada a una discoteca,i vam ballar tots i ens ho vam passar molt be. M´agradaria que se pugués repetir.

    ESTEBAN MUNDINA VICENT

    ResponElimina